top of page

Becom klachtenprocedure
Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Becom. Becom zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://becom.digital/nl/klachten/ of schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel, info@becom.digital

Consumentenombudsdiensten

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kan je beroep doen op de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid, die bemiddelt bij consumentengeschillen.

Contactgegevens Consumentenombudsdienst:
Adres: North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 1, 1000 Brussel
Tel.: +32 2 702 52 00
Fax: +32 2 808 71 20
E-mail: contact@consumentenombudsdienst.be
Website: www.consumentenombudsdienst.be

Daarnaast kan je als consument ook terecht bij het Online Dispute Resolution (ODR) platform van de Europese Commissie, dat geschillen in verband met online aankopen helpt op te lossen zonder tussenkomst van een rechtbank. Meer informatie vind je op: https://ec.europa.eu/odr.

bottom of page